Моля, оставете Вашия телефонен номер и ще се свържем с Вас в работно време

* Задължителни полета

Затвори

Поръчай позвъняване

За нас

Лаптопсервиз извършва следните дейности на територията на гр.София и страната:

  • извънгаранционен сервиз на преносими компютри 
  • продажба на нови и употребявани части за преносими компютри
  • продажба на резервни части използвани при ремонта на преносими компютри
Лаптопсервиз използва следните домейни в Интернет пространството:
laptopserviz.bg , laptopserviz.com , laptopserviz.eu
и изпраща ел.поща от:
Skype: laptopservizbg 


Приемане/предаване на техника става
:

  • на място в сервиза гр.София(района на НДК). Издаваме Приемо-предавателен протокол (подписан и подпечатан)
  • чрез куриер Еконт Експрес или Спиди
  • вземане от адрес на клиента за гр.София срещу допълнително заплащане. Издаваме Приемо-предавателен протокол (подписан и подпечатан)

Официално работно време на сервиза е: 

  • Понеделник - Петък: 9.00 - 18.00 часа
  • Събота: 10.00 - 14.00 часа
  • Неделя: Почивен ден

Услугите и сроковете в които работим са както следва:

  • Диагностика: 2 работни дни след получаването на техниката. Диагностиката е процеса по локализиране на причините за неизправностите и формирането на прогнозна цена и срок за ремонта. Ще се свържем с Вас по телефон/ел.поща и ще Ви предложим цена и срок за ремонт. 
  • Съгласуване: В едноседмичен срок клиента отказва или одобрява ремонта.
  • Ремонт: Одобрен ремонт се извършва в срок на 7 работни дни при наличност на части или 14 работни дни ако е необходима доставка на резервни части. Ще се свържем с Вас и ще Ви уведомим когато ремонта приключи.
  • Отказ от ремонт: Клиента може да откаже ремонт по свое усмотрение без да указва причина за отказа. Лаптопсервиз може да откаже ремонт по причини: не-ремонтнопригодност, липса на части и невъзможност за тяхната доставка, липса на необходимо оборудване.
  • Тест: Всяка отремонтирана техника в ЛаптопСервиз минава задължителен 24 часов тест в различни режими (максимално натоварване, нормална работа, периодично вкл/изкл и т.н) преди да се обяви за отремонтирана. Получени отклонения от нормалната работа (ако има такива) се коментират с клиента.
  • Предаване на отремонтирана техника: Клиента се задължава да получи ремонтираната техника в срок до 14 работни дни след уведомяването му че ремонта е завършил (или уведомяването му за отказан ремонт) и заплати договорената сума. В случаите, когато предаването на техника не става в сервиза, изпращаме ремонтираната техника с куриер възможно най-бързо (но не по-късно 2 дена след приключване на ремонта)

*Лаптопсервиз не носи отговорност за техника непотърсена 45 дни след обявяването на клиента за приключил ремонт (отказ от ремонт). Обикновено след този срок техниката се разпродава на минимална цена с цел частично компенсиране на загубите получени от Лаптопсервиз.

Гаранции:

  • Лаптопсервиз дава стандартна гаранция от 3 (три) месеца за вложените части и извършените услуги. При това е важно да се отбележи, че при ремонт гаранцията не се разпространява на цялото изделие а само на отремонтирания възел. 
  • Всички действия при ремонта на техниката се документират прецизно (писмен, фото и видео материал) и отремонтираната техника се предава с Гаранционна карта (подписана и подпечатана) с дата, датата на предаването на техниката на клиента.
  • На отремонтираната техника се поставят Гаранционни стикери и нарушаването на тяхната цялост води до автоматично отпадане на гаранцията поета от Лаптопсервиз.
  • Всички възникнали спорове относно гаранцията се решават посредством преговори.

*Лаптопсервиз гарантира отношение на добър стопанин към техниката оставена му от клиента за ремонт

Цени:

  • Прогнозната цена за ремонта се договаря между Лаптопсервиз и Клиента. В някои случай когато техниката е с няколко неизправности или случаи след заливане/падане на техниката е достатъчно сложно при първичната диагностика да се предложи фиксирана цена за ремонт. В такива случаи Лаптопсервиз предлага цена от /до. Във всички случаи прогнозната цена за ремонт се договаря с клиента.
  • Отказан ремонт: В случай, че клиента откаже ремонт заплаща сумата от 0 до 20лв. в зависимост от вложените чати и труд за диагностика на проблема. Диагностика на техника без разглобяване е безплатна.

 

Експресни услуги: Лаптопсервиз предлага извършване на услуги в съкратени срокове и в почивни дни, като сроковете и цените се договарят с клиента.

 

Забележки:

  •  Лаптопсервиз си запазва правото да променя съдържанието на тази страница без предварително известяване.
  •  За повече информация се свържете с нас по телефон, използвайте  формата за контакти или ни пишете на ел. поща: [email protected]